Robben: villig til å trekke seg tilbake for å hjelpe Bayern forsvar
نوشته شده توسط : bartnnwdrak

Slutten av Champions League-gruppespillet, Billige Fotballdrakter Bayern hjemme 3-0 seier over Celtics. I et intervju etter spillet, Bayerns vinger Robben snakket om spillet og hans fremtid.

Robben sa: " Etter kampen, Vi er et stort skritt fremover. Dette er Bayern har vært den andre påfølgende seieren, Jeg tror dette er en veldig viktig ting. Men jeg tror, I spillet kunne vi ha scoret flere mål. Etter Bayern vil møte vanskeligere utfordringer, Så vi må bruke målet til å øke moralen. I tillegg har jeg vært og trener hadde gått, Hvis laget har et forsvarsproblem til høyre, Jeg er villig til å trekke seg tilbake for å delta i forsvaret. "

For sin egen fremtid, Drakt Bayern München Robben sa: " Min kontrakt er i ferd med å utløpe, La oss ta en titt på hva som vil skje i fremtiden. Jeg er nå fokusert på Bayern München-spillet, Jeg tror det er det viktigste å komme raskt tilbake og bli sunn. Jeg forstår sikkert hva jeg har i klubben, I tillegg til teamledere til min vurdering. "





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: